Varausehdot – Come In
1. Varaaminen ja vahvistus
Varauksen voi tehdä verkkosivujemme (www.comein.fi), sähköpostitse tai puhelimitse.
Varaus on sitova, kun asiakas on saanut Come Iniltä sähköisen varausvahvistuksen.
Varausta tehdessään asiakas vastaa oikeiden ja ajantasaisten tietojen (nimi, puhelinnumero, sähköposti, majoittujien lukumäärä) antamisesta.
2. Hinnat ja maksaminen
Varausten hinnat määräytyvät varaushetkellä voimassa olevan hinnaston mukaan.
Maksu suoritetaan varauksen yhteydessä verkkosivuillamme Stripe-maksupalvelun kautta tai muulla sovitulla maksutavalla.
Mikäli maksua ei ole suoritettu määräajassa, Come Inilla on oikeus perua varaus.
3. Peruutus- ja muutosehdot
Varaus voidaan perua maksutta viimeistään 14 vuorokautta ennen saapumista.
Jos peruutus tehdään 13–7 vuorokautta ennen saapumista, veloitamme 50 % varauksen hinnasta.
Jos peruutus tehdään alle 7 vuorokautta ennen saapumista tai asiakas ei saavu lainkaan, veloitamme koko varauksen hinnan.
Varauksen siirto tai muutokset ovat mahdollisia saatavuuden mukaan.
4. Saapuminen ja lähtö
Majoitus alkaa tulopäivänä klo 16.00 ja päättyy lähtöpäivänä klo 11.00, ellei muuta ole sovittu.
Aikaisesta sisäänkirjautumisesta tai myöhäisestä uloskirjautumisesta voidaan veloittaa lisämaksu.
Luvattomasta myöhäisestä uloskirjautumisesta veloitetaan 50 €.
5. Hyvän majoittumisen pelisäännöt
🏡 Haluamme, että sinä ja muut vieraat nautitte rauhallisesta ja siististä majoituksesta.
Majoitus on tarkoitettu vain varauksessa ilmoitetuille henkilöille. Ilmoittamattomista lisävieraista perimme 50 €/hlö.
Hiljaisuus klo 22.00–07.00 – kiitos, että huomioit muut asukkaat ❤️
Tupakointi sisätiloissa on kielletty. Rikkomisesta seuraa siivousmaksu (500 € + 250 €/vrk).
Laittomien aineiden hallussapito ja käyttö asunnossa on ehdottomasti kielletty. Rikkomisesta seuraa siivousmaksu (500 € + 250 €/vrk).
Bileet ja häiriökäyttäytyminen eivät ole sallittuja. Rikkomisesta voi seurata majoituksen keskeytys ja 500 € sakko.
Otathan kengät pois sisällä ja pyrit pitämään asunnon samassa kunnossa kuin se oli saapuessasi.
Jos jokin menee rikki tai häviää, ilmoitathan siitä heti – pystymme usein sopimaan asian joustavasti.
Kadonneista avaimista aiheutuu lukon vaihtokustannuksia, vähintään 500 €.
6. Asiakkaan vastuu
Asiakas vastaa majoitustilojen ja irtaimiston huolellisesta käytöstä.
Asiakas on velvollinen korvaamaan aiheuttamansa vahingot täysimääräisesti.
Asiakas vastaa myös siitä, että hänen seurueensa noudattaa näitä ehtoja.
7. Come Inin vastuu
Come In vastaa siitä, että varattu majoitus on käytettävissä sovitusti ja vastaa sovittua laatua.
Jos majoitus joudutaan ylivoimaisen esteen (force majeure) vuoksi peruuttamaan, asiakas saa maksamansa maksut takaisin.
8. Matkustajailmoitus
Suomen lain mukaan majoittujan tulee täyttää matkustajailmoitus ennen majoittumista.
9. Henkilötietojen käsittely
Varausten yhteydessä kerättyjä henkilötietoja käytetään vain varauksen hoitamiseen ja asiakaspalveluun.
Henkilötietojen käsittelyssä noudatetaan tietosuojalainsäädäntöä ja Come Inin tietosuojaselostetta.
10. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
Mahdolliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla.
Mikäli sopuun ei päästä, riita ratkaistaan asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa tai Pirkanmaan käräjäoikeudessa.